Google+
Susisiekite su mumis +370 37 386812

Equinox Europe – jūsų partneris ir sudėtingu metu

« Visos naujienos 2020-03-24

Gerbiami klientai, kylant vis didesniam nerimui dėl COVID-19 viruso plitimo Lietuvoje, norėtume jus informuoti, kad jūsų ilgalaikis partneris UAB “Equinox Europe” ir toliau nuosekliai dirba, stengdamasis jums padėti šiuo sudėtingu metu. Norime jus informuoti, kad didžioji dalis mūsų specialistų dirba nuotoliniu būdu, tačiau visi jūsų poreikiai įgyvendinami įprastu darbiniu ritmu.

Klientų priežiūros skyrius ir toliau dirba visą parą 24/7, reakcijos laikai į iškilusias problemas arba jūsų užklausas išlieka tokie patys. Jei problemos nepavyksta išspręsti nuotoliniu būdu, mūsų specialistas atvyks į jūsų sistemos veikimo vietą ir pašalins bet kokį įrangos gedimą. Atsarginių detalių ir komponentų tiekimo bei gamybos terminai nesikeičia, šiuo metu turime sandėlyje ganėtinai nemažą tokių detalių rezervą.

Norime jus informuoti, kad laikomės visų saugumo priemonių ir higienos reikalavimų. Užtikriname, kad į jūsų patalpas atvykstančiam specialistui nėra taikomas saviizoliacijos režimas, jis neturi jokių ligos simptomų, dėvi apsaugines priemones – kaukę ir pirštines. Rūpinamės ir mūsų, ir jūsų personalo sveikata.

Radijo ryšio ir balso įrangos remontas taip pat vykdomas įprastai, sugedusią įrangą galite pristatyti į mūsų ofisą. Norime jus patikinti, kad atlikus remontą, įranga yra kruopščiai dezinfekuojama ir perduodama jums kiek įmanoma sterili.

Klientams, kurie šiuo metu patiria ženkliai išaugusius apdorojamų užsakymų srautus, esame pasiruošę nuotoliniu būdu atlikti reikiamus sandėlio valdymo sistemos pakeitimus, įdiegti papildomus modulius ar funkcionalumus, kurie leistų pertvarkyti sandėlio darbą efektyviausiu būdu ir pilnai išnaudoti visas įmanomas galimybes, siekiant paspartinti apdorojamų operacijų greitį ir padidinti sandėlio pralaidumą. Prioritetą teiksime klientams, kurie šiuo metu aprūpina šalies gyventojus būtiniausiomis prekėms.

Rekomendacijos dėl prevencinių veiksmų:

Dėl higienos reikalavimų raginame jus imtis prevencinių veiksmų ir rekomenduojame naudoti specialios paskirties įrangą:

  • Siūlome įrengti sandėlio patalpose vaizdo stebėjimo kameras, kurių pagalba galite ne tik stebėti ir atsekti tam tikras sandėlio operacijas arba užtikrinti patalpų saugumą nuo vagysčių ir kitokių rizikų; šios kameros taip pat turi termovizorinę funkciją, kuri leidžia per atstumą fiksuoti pakilusią žmogaus kūno temperatūrą. Pasinaudojus šia papildoma galimybe, jūs akimirksniu galite reaguoti į sandėlio darbuotojų fiziologinius pasikeitimus ir automatiškai apriboti jų patekimą į sandėlio ar gamybos patalpas arba jau esančiam patalpose atitinkamam darbuotojui nurodyti iš karto pasišalinti iš darbo vietos ir kreiptis į gydytojus arba izoliuotis namuose. Tokiu būdu galėtumėte sumažinti užsikrėtimo riziką ir viruso arba kitų užkrečiamų ligų plitimą darbinėje aplinkoje, apsaugant kitus savo darbuotojus ir išlaikant jų produktyvumą. Tai yra investicija ne tik į verslo, bet ir į kolektyvo gerovę ir saugumą.
  • Klientams, kurie šiuo metu patiria ženkliai išaugusius apdorojamų užsakymų srautus, siekiant padidinti sandėlio pralaidumą ir kartu užtikrinti higienos normų laikymąsi, rekomenduojame kiekvieną sandėlio darbuotoją aprūpinti asmeninėmis darbo priemonėmis. Siūlome parengti jiems papildomas sandėlio valdymo sistemos darbo vietas, įsigyjant arba nuomojant papildomus darbui reikalingus radijo ryšio terminalus. Šiuo metu turime sandėlyje pakankamą naujos ir nuomai skirtos įrangos rezervą ir galime užtikrinti operatyvų jos pristatymą.
  • Dirbantiems su balsu valdoma įranga, siekiant užtikrinti higienos normų laikymąsi ar esant poreikiui padidinti sandėlio darbuotojų skaičių, siūlome įsigyti papildomų ausinių bei raginame reguliariai keisti joms skirtus minkšto pluošto aksesuarus, t.y. ausinių pagalvėles ir mikrofono antgalius. Siekiant užtikrinti greitą įrangos pristatymą, šiuo metu sandėlyje turime nemažas ausinių ir jų aksesuarų atsargas.
  • Darbui su liečiamais ekranais rekomenduojame naudoti specialius lietimui skirtus pieštukus (angl. – stylus). Šios priemonės užtikrina ne tik paspaudimo tikslumą ir lengvumą, bet ir padeda palaikyti higienos normas. Kiekvienam sandėlio darbuotojui naudojant savo asmeninį lietimui skirtą pieštuką, sandėlio įrangos liečiamas paviršius išlieka kiek įmanoma sterilus.

Jums nusprendus imtis rekomenduojamų prevencinių veiksmų, esame pasiruošę pasiūlyti jums reikalingą įrangą įsigijimui, parengti ją naudojimui ir, esant poreikiui, įdiegti ją jūsų sandėlio patalpose. Nedvejodami kreipkitės, jeigu turėtumėte papildomų klausimų ar norėtume išsamesnės informacijos jus dominančiais klausimais, arba iš karto norėtume gauti pasiūlymą įrangai.

Linkime jums išlikti optimistiškai nusiteikusiais, o, svarbiausia, sveikais šiuo sudėtingu laikotarpiu!

Pagarbiai,
UAB „Equinox Europe“ direktorė
Rasa Beskajevienė