Google+
Susisiekite su mumis +370 37 386812

Eugesta ir Equinox – dar vienas žingsnis į priekį kartu:
atnaujinta SVS versija Estijos sandėlyje

« Visos naujienos 2020-07-31

Užmezgus ryšį su klientu, turime gerą praktiką nuolat juo rūpintis – išlaikome nuoseklų tarpusavio bendradarbiavimą, tobulindami kliento logistinius procesus, jam augant ir vystant plėtrą. Vienas iš tokių gražių pavyzdžių yra mūsų ilgalaikis partneris – Eugesta – viena didžiausių distribucijos kompanijų Baltijos šalyse, kuri atlieka žinomų greito vartojimo prekių ženklų paskirstymą į mažmeninės prekybos tinklus. Skaičiuojame jau virš 15 partnerystės metų – draugystė su Eugesta prasidėjo net tolimais 2004 m., kai Lietuvos sandėlyje įdiegėme sistemą VISION 5. Klientui pajutus apčiuopiamą naudą ir pastebėjus efektyvaus darbo rezultatus, 2010 m. buvo priimtas sprendimas diegti sandėlio valdymo sistemą ir Estijos sandėlyje.

  „Equinox Europe“ siūlo tobulą, vartotojui paprastą ir lengvai modifikuojamą automatizuotą sandėlio valdymo sprendimą. Ši sistema yra sėkmingai adaptuota mūsų įmonės specifikai, skirtingiems tiekėjų, klientų poreikiams ir prekių saugojimo reikalavimams. Žavi ir tai, kad bet kurioje sandėlio proceso stadijoje yra aišku: kas, kur, kaip, kada vyksta su konkrečia preke, kas atlieka kiekvieną procedūrą. Visos šios priežastys ir sėkminga bendradarbiavimo patirtis lėmė, kad „Equinox Europe“ tapo mūsų partneriu ir Estijoje. Povilas Laukys
Logistikos vadovas, Eugesta

Laikas ir technologijos nestovi vietoje, viskas juda į priekį. Taip pat ir mūsų sandėlio valdymo sistema yra nuolat vystoma, naujinama ir plėtojama. Prieš penkis metus mūsų logistikos ir IT specialistų turimas praktines žinias ir įžvalgas bei sukauptą milžinišką pasaulinę patirtį per 25 metus sudėjome į vieną katilą ir sukūrėme atnaujintą, pilnai išvystytą ir ištobulintą produktą – sandėlio valdymo sistemą VISION 7. Ši naujoji versija yra lanksti, dinamiška, su smarkiai išplėstu funkcionalumu, šiai dienai yra nuolat pildoma naujovėmis pagal besikeičiančią rinkos situaciją. VISION 7 turi kelias esmines ypatybes, palyginus su ankstesne versija:

  • Tabako EU direktyvos palaikymas
    (tabako modulis);
  • Atnaujinta vartotojo grafinė sąsaja,
    patogesnis intuityvus valdymas;
  • Vartotojas daugeliu atvejų gali savarankiškai
    keisti sistemos konfigūracijas ir algoritmus;
  • Pilnas kelių sandėlių palaikymas
    (multi-warehouse modulis);
  • Kurjerių modulio palaikymas;
  • Kelių kalbų vienoje sistemoje palaikymas;
  • Neribotas buhalterinių sandėlių skaičius ir kt.

Eugesta yra tarptautinė ir inovatyvi įmonė, pirmaujanti savo verslo srityje, todėl nuolat ieško pažangių sprendimų. Atradus potencialą logistiką vystyti efektyviau, o taip pat išėjus naujiems Tabako EU direktyvos reikalavimams, 2018 m. buvo nutarta pasinaudoti esamo kliento privilegija ir atnaujinti sandėlio valdymo sistemą į VISION 7 Lietuvos sandėlyje su mažesniais kaštais. Vėlgi pajutus pozityvias permainas ir pasiekus numatytus efektyvumo rodiklius, atnaujinti SVS versiją buvo nutarta ir Estijos sandėlyje. Šis galutinis optimizavimas ir žingsnis į priekį padėtas šiais 2020 metais, procesas finalizuotas liepos mėnesį. Klientas jau dabar džiaugiasi naujos sistemos galimybėmis ir išreiškia tik šiltus padėkos žodžius.

Norėčiau padėkoti visai EQ komandai, kuri dalyvavo mūsų SVS atnaujinimo projekte. Ypač EQ klientų priežiūros specialistams, kurie buvo priešakyje ir atliko fantastišką darbą, palaikydami mūsų darbuotojus šią intensyvią ir beprotišką savaitę. Šiandien jau matome, kad VISION 7 yra gana didelis žingsnis į priekį mūsų klientams, ir visi mūsų komandos nariai džiaugiasi, galėdami dirbti su šia nauja versija. Žinoma, mes nekantraujame atrasti dar daugiau šios naujos versijos galimybių, bet tai bus laipsniškas procesas artimiausioje ateityje (vertimas iš angl.). Martin Arula
Tiekimo grandinės vadovas, Eugesta Eesti

Tuo tarpu mūsų Equinox diegėjų komanda naujos versijos paleidimo metu buvo maloniai nustebinta, kad kliento darbuotojai be jokio natūralus skeptiško nusiteikimo permainoms naują sistemą priėmė pozityviai ir geranoriškai. Žinoma, prieš naujos sistemos paleidimą ruošėmės nuotoliniu būdu, kliento darbuotojai buvo iš anksto apmokinami ir supažindinami su naujos sistemos procesais, taip pat kliento darbuotojai vyko pasižvalgyti į Lietuvos sandėlį, kur nauja SVS versija jau gyvuoja pora metų. Estijoje per paleidimo savaitę padėjome klientui prisitaikyti prie naujos sistemos, gana greitai ir sklandžiai atlikome sistemoje reikalingas konfigūracijas ir pakeitimus pagal kliento unikalią specifiką ir sėkmingai palikome klientą toliau ramiai dirbti savarankiškai. Neabejotinai, iškilus klausimams ar keblumams, mūsų klientų priežiūros skyrius yra nuolat pasiekiamas ir „laiko ranką ant pulso“. Rūpinamės klientu ir toliau, šiek tiek pasitraukus į nuošalį, bet visada esame pasiruošę padėti atrasti ir įgyvendinti efektyvius sprendimus logistikai ir ateityje.